5.0
gebaseerd op 46 reviews

Super mooie en verzorgde nagels. Ben al ruim 1.5 jaar klant en heb nooit schade of breuk gehad. Nailart is ook altijd heel mooi en tijdens de afspraken is het altijd gezellig.

Judith - 13 dagen geleden

Zo lief van jou! Ik vind het ook altijd heel gezellig!💗

TM.BeautyEnNails

Het was weer gezellig en vakkundig snel gedaan

Marie-Thérèse - 4 maanden geleden

Teuntje werkt snel en goed 🌺

Monique - 4 maanden geleden

Altijd zeer tevreden over mijn nagels, en het is altijd gezellig!

Noortje - 6 maanden geleden

Super om te horen Noortje! Ik vind het ook altijd heel gezellig met je!

TM.BeautyEnNails

Snel, hygiënisch, nauwkeurig en gezellig in een informele sfeer.

Carla - 6 maanden geleden

Dankjewel voor je review! Heel veel plezier met je nagels!

TM.BeautyEnNails

Super, snel en netjes!

Els - 7 maanden geleden
Kim - 7 maanden geleden

Was kei gezellig en netjes gedaan

Sandra - 7 maanden geleden

Weer gezellig gebabbeld en intussen mooie nagels gekregen.

Maria - 7 maanden geleden

Gezellig ontvangst en ik heb mooie nageltjes
Helemaal happy💅😁

Carolien - 8 maanden geleden