Super mooie en verzorgde nagels. Ben al ruim 1.5 jaar klant en heb nooit schade of breuk gehad. Nailart is ook altijd heel mooi en tijdens de afspraken is het altijd gezellig.
Judith
-
13 dagen geleden
Het was weer gezellig en vakkundig snel gedaan
Marie-Thérèse
-
4 maanden geleden
Teuntje werkt snel en goed 🌺
Monique
-
4 maanden geleden
Altijd zeer tevreden over mijn nagels, en het is altijd gezellig!
Noortje
-
6 maanden geleden
Snel, hygiënisch, nauwkeurig en gezellig in een informele sfeer.
Carla
-
6 maanden geleden
Super, snel en netjes!
Els
-
7 maanden geleden
Kim
-
7 maanden geleden
Was kei gezellig en netjes gedaan
Sandra
-
7 maanden geleden
Weer gezellig gebabbeld en intussen mooie nagels gekregen.
Maria
-
7 maanden geleden
Gezellig ontvangst en ik heb mooie nageltjes
Helemaal happy💅😁
Carolien
-
8 maanden geleden