5.0
gebaseerd op 46 reviews

Altijd gezellig.
Heb altijd mooie nagels genoeg keus en stevig nog nooit een verloren of gebroken.
Als je biab wil zou ik naar Teuntje gaan goede kwaliteit en niet te duur.

Denise - meer dan een jaar geleden
Sandy - meer dan een jaar geleden

Teuntje, je bent een super leuke, lieve meid en je doet je werk super! Ik ben heel erg tevreden

Renske - meer dan een jaar geleden

Altijd gezellig bij jou kom graag na jou toe

Sandra - meer dan een jaar geleden
Manon - meer dan een jaar geleden

Gezellig en fijn om de nagels zo mooi te hebben dank je wel....

Petra - meer dan een jaar geleden

Zeer tevreden met de uitleg en met het resultaat! Precies zoals ik het graag wil!!!

Anke - meer dan een jaar geleden

Ik vond het heel fijn. Lekker aan het kletsen en ondertussen mooie nagels gemaakt!!

Edith - meer dan een jaar geleden

Teuntje is super vriendelijk! Snel en professioneel geholpen. Blij met mijn nieuwe nageltjes

Colette - meer dan een jaar geleden

Een gezellige Brabantse jonge vrouw die vakkundig werk levert. Daar kom je graag weer terug!

Mariette - meer dan een jaar geleden