Altijd gezellig.
Heb altijd mooie nagels genoeg keus en stevig nog nooit een verloren of gebroken.
Als je biab wil zou ik naar Teuntje gaan goede kwaliteit en niet te duur.
Denise
-
meer dan een jaar geleden
Sandy
-
meer dan een jaar geleden
Teuntje, je bent een super leuke, lieve meid en je doet je werk super! Ik ben heel erg tevreden
Renske
-
meer dan een jaar geleden
Altijd gezellig bij jou kom graag na jou toe
Sandra
-
meer dan een jaar geleden
Manon
-
meer dan een jaar geleden
Gezellig en fijn om de nagels zo mooi te hebben dank je wel....
Petra
-
meer dan een jaar geleden
Zeer tevreden met de uitleg en met het resultaat! Precies zoals ik het graag wil!!!
Anke
-
meer dan een jaar geleden
Ik vond het heel fijn. Lekker aan het kletsen en ondertussen mooie nagels gemaakt!!
Edith
-
meer dan een jaar geleden
Teuntje is super vriendelijk! Snel en professioneel geholpen. Blij met mijn nieuwe nageltjes
Colette
-
meer dan een jaar geleden
Een gezellige Brabantse jonge vrouw die vakkundig werk levert. Daar kom je graag weer terug!
Mariette
-
meer dan een jaar geleden