5.0
gebaseerd op 46 reviews

Heel gezellig gekletst en je levert echt kwaliteit!

Marlijn - 10 maanden geleden
Marie-Thérèse - 11 maanden geleden

Netjes gedaan. Ben tevreden

Bep - 11 maanden geleden
Yvette - 12 maanden geleden

Lieve Teuntje,
Je bent een superlieve meid en supergoed in je werk. Ik ben heel tevreden.
Liefs, Renske

Renske - ongeveer een jaar geleden

Nagels zijn weer netjes .En ondertussen een gezellig gesprek gehad.

Maria - ongeveer een jaar geleden
Jolanda - ongeveer een jaar geleden

Teuntje je bent een topper en de nagels zijn prachtig!

Valeska - ongeveer een jaar geleden
Lindsay - ongeveer een jaar geleden
Mariette - ongeveer een jaar geleden