Heel gezellig gekletst en je levert echt kwaliteit!
Marlijn
-
10 maanden geleden
Marie-Thérèse
-
11 maanden geleden
Netjes gedaan. Ben tevreden
Bep
-
11 maanden geleden
Yvette
-
12 maanden geleden
Lieve Teuntje,
Je bent een superlieve meid en supergoed in je werk. Ik ben heel tevreden.
Liefs, Renske
Renske
-
ongeveer een jaar geleden
Nagels zijn weer netjes .En ondertussen een gezellig gesprek gehad.
Maria
-
ongeveer een jaar geleden
Jolanda
-
ongeveer een jaar geleden
Teuntje je bent een topper en de nagels zijn prachtig!
Valeska
-
ongeveer een jaar geleden
Lindsay
-
ongeveer een jaar geleden
Mariette
-
ongeveer een jaar geleden