5.0
gebaseerd op 46 reviews

Bij Teuntje kun je er vanuit gaan dat je naar huis gaat met een prachtige set nagels, kwalitatief zeer goed en sterk en voor een zeer nette prijs! Ik kom nu sinds een jaar bij Teuntje en sindsdien heb ik geen 1 gescheurde of gebroken nagel meer gehad! Daarnaast doet ze dit ook nog eens binnen 30 tot 45 minuten en is het ook altijd heel gezellig!

Judith - 8 maanden geleden


Voor de eerste keer bij Teuntje geweest voor onze nagels.
Mooie nagels gezet, voor een mooie prijs.
Wij zijn heel tevreden de deur uitgegaan🤩

Vera - 8 maanden geleden

Ben heel tevreden!

Saskia - 8 maanden geleden

Teuntje werkt super snel en netjes. Ik kwam al een tijd bij Teuntje en ben even gestopt, maar heb het nu weer opgepakt. Heel erg blij mee. Als je echt mooie nagels wilt voor een fijne prijs, dan moet je naar Teuntje gaan.

Katrien - 8 maanden geleden

Heel fijn geholpen .Ben blij met het resultaat

Ellen - 8 maanden geleden

Weer mooie nagels! Je hebt ook mooie nieuwe herfst- en winterkleuren voor de Biabnagels !

Mariette - 8 maanden geleden

Ik werd heel vriendelijk en gastvrij ontvangen.
Het resultaat is mooie verzorgde nagels.

Ria - 9 maanden geleden

Ik ben erg blij met mijn mooie handen.

Bep - 9 maanden geleden

Dik tevreden 👍🏼

Hanny - 10 maanden geleden

Vriendelijke ontvangst, lekker gekletst en mijn nagels zien er weer verzorgd uit

Thea - 10 maanden geleden