Bij Teuntje kun je er vanuit gaan dat je naar huis gaat met een prachtige set nagels, kwalitatief zeer goed en sterk en voor een zeer nette prijs! Ik kom nu sinds een jaar bij Teuntje en sindsdien heb ik geen 1 gescheurde of gebroken nagel meer gehad! Daarnaast doet ze dit ook nog eens binnen 30 tot 45 minuten en is het ook altijd heel gezellig!
Voor de eerste keer bij Teuntje geweest voor onze nagels.
Mooie nagels gezet, voor een mooie prijs.
Wij zijn heel tevreden de deur uitgegaan🤩
Ben heel tevreden!
Teuntje werkt super snel en netjes. Ik kwam al een tijd bij Teuntje en ben even gestopt, maar heb het nu weer opgepakt. Heel erg blij mee. Als je echt mooie nagels wilt voor een fijne prijs, dan moet je naar Teuntje gaan.
Heel fijn geholpen .Ben blij met het resultaat
Weer mooie nagels! Je hebt ook mooie nieuwe herfst- en winterkleuren voor de Biabnagels !
Ik werd heel vriendelijk en gastvrij ontvangen.
Het resultaat is mooie verzorgde nagels.
Ik ben erg blij met mijn mooie handen.
Dik tevreden 👍🏼
Vriendelijke ontvangst, lekker gekletst en mijn nagels zien er weer verzorgd uit